fredag 1 maj 2009

Muffins och jordgubbar ;-)

Som vanligt började denna dagen med en morgonpromenad på 45 min. Det var sen snabbt in och käka lite frukost och sen direkt till värnamo för att träna rygg, biceps och mage. Skulle nämligen träffa mamsen och pappsen i stan.
När jag kom hem så var det raka vägen ut till solstolen för att få lite sol och för att åter igen plugga lite...
Staffan började måla om huset igår...hela dagen och kvällen slet han....vilket han fortsatte med idag...målade en sida på huset, det blir riktigt fint...sen tog han motorcykeln och åkte till stugan i steninge...så jag är alldeles själv hemma nu... :-(
Men inget att deppa för...jag har bakat muffins...äppelmuffins med kanel och kardemumma...bakade utan vitt mjöl, socker och smör...(nlife.se) smakade jättegott...svårt att bara hålla sig till en...
Idag köpte jag färska jordgubbar på citygross...jösses vad goa dom var....super smaskiga...tänk att nåt så nyttigt kan vara så gott :-)


Imorrn bitti blir det nog löpning...för om jag ska ta mig ut och springa imorrn så får det nog bli det första jag gör...annars blir det svårt att ta sig ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar