måndag 18 maj 2009

Cykelköp...

Japp idag var vi i gislaved efter jobbet...Det blev en hel del inhandlat för Staffan...cykel, hjälm, skor, kläder...massa fina saker...så nu är han redo...som ni ser på bilden.. :-) cykeln ska han hämta imorgon...


Vi hade en liten sak att fira idag så det blev ett litet stopp med fika på bernts i anderstorp på vägen hem..kaffe och en kärleksmums...smaskens..

Idag lyckades jag försova mig en liten stund...skulle ju ut och springa...men när jag kollade ut så ösregnade det...vilken tur... :-) vädret blev ju bättre så det fick bli en runda nu på kvällen istället...45 min löpning ute i detta härliga vädret...det var riktigt skönt...perfekt väder...det till och med luktade riktigt gott ute...

Nu är även matlådorna inför morgondagen fixade...stekt fisk med pressad potatis...

Mycket mer har man inte hunnit med idag...imorgon är en ny dag...få se vad den har att bjuda på..jag vet att den ska börja med en morgonpromenad iaf..men nu väntar sängen... :-)

Puss & Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar