onsdag 27 maj 2009

Träningsvärk...

i ben, rumpa och rygg har jag idag...jösses...ju längre det har gått på dan desto ondare har det gjort...fast det är ju skönt oxå...ökade lite i vikter på marklyft...så det är väl det jag får känna på idag...
Idag har jag som sagt varit hos frissan...och om ni tycker att håret ser lite ojämnt ut på sidorna så ser ni helt rätt...det ska vara kortare på ena sidan...det kanske inte syns så väl men det är lixom meningen....lite ovant...men ändå lite häftigare....jag vet inte..har som sagt inte vant mig ännu...
Hade tänkt att cykla ute idag men det har ju blåst som bara den så det fick blir 45 min spinning inomhus iaf...slipper jag vara orolig för att jag ska blåsa ner i diket..:-) vilket jag säkert hade gjort ute...innan spinningen blev det även 25 min bröst och triceps..


Imorrn är det bal för Gnosjö eleverna...vilket betyder att söta Kajsa ska vara med...och självklart ska jag dit och titta på henne...Det är roligt att se hur fina alla är...kanske ska cykla till Gnosjö...om inte jag hinner det innan...eller kanske inte...jag får se...

Men nu ramlar snart mina ögonlock ner...dags att krypa ner till kudden..zzzZZzz

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar