lördag 9 maj 2009

Trött i benen.....

Dags att uppdatera lite kanske...har tyvärr haft fullt upp denna veckan...skulle ju skrivit mitt prov i fredags så veckan har bestått av pluggande...
men....sen ringde dom från skolan och sa att det var inte så många som kunde komma så det var ingen idé att ha samlingen...lustigt tycker jag men visst....nu kommer dom istället att skicka hem ett prov...hmm...? En teoretiskt del och sen tror jag att det skulle vara en praktisk del oxå..tre veckor har man på sig att göra detta. Fast ska jag vara ärlig så kändes det ganska skönt oxå..;-) s i början på nästa vecka ska provet dimpa ner i postlådan...

Idag har det varit löpning....wärnamo kvartsmarathon....jag var lite orolig igår när det åskade och regnade men tur hade vi..inget regn..men blåste gjorde det...fast ingen större fara...(mer synd om dom cyklade hallandsloppet) jag fick en ganska bra tid...jag är nöjd iaf..49 min och 39 sek...så plats 8 bidde det av 26 tjejer....


På måndag är det dags igen...då är det vårruset i växjö...skoj...


Vi fikade med mamma och pappa efter loppet...världens bästa är dom...(puss) så snälla som kommer och tittar på mig...*glad*

Sen blev det en runda på citygross oxå...resten av dagen har det inte blivit mycket mer gjort..var tvungen att gå en liten sväng innan när solen tittade fram...visserligen var jag trött i benen men en liten lugn promenad på 30 min var bara skönt....







Just nu sitter jag framför tv:n med min pepsi max och lite naturgodis....mmmm...=)
Imorrn ska jag städa lite på förmiddagen sen blir det styrketräning och spinning....roligt...



Puss o kram

1 kommentar: