fredag 29 maj 2009

Fredagkväll

Sitter just nu i soffan och tittar på film med Staffan...Direct Contact med Dolph Lundgren...nån sorts action ska det visst vara...Fast det verkar som att både jag och Staffan snart sitter och sover i stället.
Innan jobbet blev det en morgonpromenad på 45 min och efter jobbet blev det 50 min styrketräning rygg, biceps och mage. Men jag kände mig trött i hela kroppen så det blev ganska så lugn träning. Jag var själv på gymmet nästan hela tiden så jag passade på att ta lite snygga gymbilder..haha....





Ikväll har jag även tvättat min vita lilla pärla..det var verkligen på tiden...ska bara städa den invändigt oxå..men det är alltid så mycket tråkigare och brukar aldrig bli av..medans jag tvättade bilen så fixade Staffan maten...grillat såklart...alltid lika gott...och till efterrätt blev det naturgodis och kaffe..perfekt:-)
Imorrn ska jag baka pizzabullar...en nyttigare variant...såklart...haha..
sen blir det en runda med cykeln...hoppas på perfekt cykelväder. Igår var jag ute en liten sväng. Det gick super fint på ena hållet, men när det var dags att vända och cykla hemåt igen så var det inte lika roligt...blåste som bara den...visst motvinden är jobbig men något som är ännu jobbigare är ju vindarna som kommer från sidan och tar tag i cykeln...inte roligt alls..men det gick bra och blev iaf 2.2 mil. Blir en längre runda imorrn förhoppningsvis...
Vi var i Gnosjö och tittade på Kajsa igår...hon var så fiin....kommer bilder sen...(jag hittar inte datasladden till kameran)
Man kanske skulle försöka hänga med i filmen nu...eller kanske krypa ner under täcket...hmmm...svårt val... ;-)

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar