söndag 17 maj 2009

Helgen....

Helgen började som sagt med middag på fredag kvällen hemma hos Johan och Kajsa...Riktigt gott och trevligt var det...kvällen slutade med att vi hamnade ute på chaparral...saloonen var ju öppen...men en tidig kväll bidde det...mia var nykter såklart..ingen alkohol här inte... ;-) och ingen bakfylla...haha...skönt...

Lördagen började med frukost med super goda scones ute i solen...så gott men nybakat bröd...:-)


sen tog jag och Staffan filten med oss för att gå ut till vägen och titta på cyklisterna...härligt i solen...men vinden var kall...vi tittade på dom första som kom sen åkte vi till gnosjö och tittade på alla när dom kom i mål...skoj...duktiga är dom allihopa...stackars Kajsa som fick punktering...bara 8 km kvar...men bra gjort ändå ju...:-)

På eftermiddagen blev det en promenix på 55 min...innan det var dags för grillmästaren Staffan att fixa kvällsmaten...men tro det eller ej...efter att nästan ha eldat upp hela altanen så blev det riktigt gott...haha



Denna söndagen har vi spenderat ute i trädgården...jag har rensat världens tråkigaste land...och planterat jordgubbar.. :-) få se hur det kommer att gå...på eftermiddag var det dags att slänga av sig trädgårdshandskarna och byta till gymhandskarna istället...mycket roligare tycker jag...;-)
först 30 min axlar och sedan ett härligt svettigt spinningpass på 45 min...

Det var denna helgen...nu är det nog dags att sova för om det inte regnar imorrn bitti så blir det en liten löptur innan jobbet..vi ska nog till Gislaved imorrn eftermiddag för att titta på cykel till Staffan...roligt ska det bli...

Just det....bara tre arbetsdagar nu denna veckan...helt perfekt...



Natti natti




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar