söndag 31 maj 2009

Nordens ark...

nu ska vi snart bege oss mot Nordens Ark...Staffan är ledig idag så vi bestämde oss för en liten dagsutflykt...mer om den sen...
Igår var jag ute och cyklade med en kompis..det blev 6,5 mil på 2 tim 14 min, gick bättre än jag trodde...men blev lite hungrig i slutet av rundan så energin tog nästan slut och det blev tungt i benen...men roligt var det...Kompisen cyklade vidare 11 mil till efter det...jag som tyckte att jag hade cyklat långt...haha..
På eftermiddagen åkte jag Staffan och Tesa upp till Jönköping för att äta lite med Ingrid och Anders och fira morsdag lite i förväg...Vi åkte till Tesa och gjorde tacos som vi sedan mumsade i oss ute i solen på en filt...superhärligt...sen bar det av hemåt igen för att fira nästa mamma...nämligen min....där blev det lite fika med kaffe och tårta...en jättegod tårta...
det var i stort sett hela dagen...nu är det dags att ge sig iväg mot djuren. Kaffet och smörgåsarna är packade så det är bara att ge sig iväg....

Hej så länge... :-)


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar