onsdag 20 maj 2009

Långledigt...

Då har helgen börjat...och snart är den slut...bäst att njuta ordentligt nu...
Idag körde jag bröst och triceps på gymmet...kändes bra..så det blir säkert träningsvärk imorrn. Är väldigt svag i bröstmusklerna så dom behövs verkligen tränas...Det blev även ett spinningpass idag på 45 min....intervaller...men det var jobbigt idag...fick ta det lugnt....kändes att kroppen inte är riktigt 100%, men jag vägrar bli förkyld.
Imorrn bitti blir det att åka in till gymmet och köra lite ben och sen ett spinningpass...en bra start på dagen....sen ska jag hem och städa huset...kan verkligen behövas...tråkigt men tyvärr nödvändigt...men idag köpte jag fina rosor som ska ställas på bordet och då måste man ju såklart ha nystädat och fint... :-)
Har ju ett arbete kvar på min kurs som jag oxå måste göra i helgen..ska skriva om lite olika styrkeövningar för olika muskelgrupper...skojigt faktiskt...men nu ska jag krypa ner i sängen och läsa fitness magazine som hade hamnat i postlådan idag...

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar