tisdag 26 maj 2009

Uppdatering..

Ja...äntligen dags för en liten uppdatering...det var på tiden...eller hur mamma... :-)

Men jag har varken haft tid eller lust att skriva...men nu så...

Helgen gick såklart fort men har varit riktigt bra...i fredags var jag i Borås och hämtade min vita fina cykel. Så det har blivit lite cyklande..går ganska bra...lite läskigt är det fortfarande...det är inga grova däck man åker på...

I torsdags var det öppningsdag på Chaparral...en riktigt bra helg blev det...roligt...jag har dock inte satt min fot där ute ännu men det ska jag nog hinna med det oxå...På lördagskvällen fick vi finbesök...mamma,pappa, Staffan mamma, Anders och Tesa....grillning och tjöt bidde det...och även lite korvgrillning framför gasolvarmaren...haha...det funkade det oxå...korven blev uppäten iaf....tur vi har några korvgalningar i familjen... :-)

Idag har jag varit på gymmet och kört ben, rumpa och mage i 45 min...det gick riktigt bra..tänkte ta lite kort men glömde såklart mobilen...men tog ett väldigt snyggt kort i omklädningsrummet...haha...



Oj oj...vilka muskler... ;-)

Har fått höra att det pratas om min träning ute bland folket...för mycket muskler för att vara tjej...haha...då har dom inte sett en kropp med muskler...förstår inte detta...har folk inget annat att prata om...lustigt...men så är det...alltid är det nåt som inte är bra...jag bryr mig inte det minsta..det kanske är avundsjuka...vad det nu är att vara avundsjuk på...vad vet jag...fånigt är det iaf...jaja...kanske ska börja med fitness...blir lite sugen...då får dom väl att prata om...

Snygg kropp :-)

Onsdag imorrn redan...jösses...och imorrn ska jag klippa mig....skulle egentligen blivit lite slingor oxå...men dom pengarna får nog gå till en biljett till metaltown istället...mycket roligare... ;-)

Nähe...dags att fixa matlådan...kyckling och fullkornsris blir det imorrn...


Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar