tisdag 19 maj 2009

Tisdag...

Denna tisdag började precis som den skulle...en morgonpromenad på 45 min ....en härlig start..
Dagen har inte varit speciellt händelserik...haft en del att göra på jobbet idag så tiden har gått fort...
Efter jobbet idag så var vi och hämtade Staffans fina cykel...efter lite bök med luften i hjulen så blev det en liten provtur...han fick blodad tand direkt....tyckte att var lite svårt hur allt funkade men det är väl sånt man lär sig och vänjer sig vid...längtar tills på fredag...då ska jag hämta min cykel... :-)

Har haft lite funderingar nu på hur man ska lägga upp sin träning...förhoppningsvis blir det lite cykling nu framåt...kanske får strunta i både spinningpassen och min löpning ett tag...tror det är bra för både min vad och mina benhinnor behöver ha en paus från löpningen...ska försöka köra lite hårdare i gymmet oxå...har nog varit lite feg där det sista...

Idag hade jag ingen lust och ingen ork att ta mig till värnamo och träna...så det fick bli en vilodag...känner mig lite småkrasslig i halsen och även lite småfrusen....hoppas inte det är förkylning på g...

Imorrn är det onsdag..sista dagen på jobbet för denna veckan...härligt...på torsdag blir det träning och städning...huset är en katastrof...på fredag ska jag hämta min cykel, sen hoppas jag på fint väder så man kan ut och träna lite... :-) kanske ska bjuda hem mamsen och papsen i helgen....kan ni slita er från hemmet och komma ut till bäckaskog nån kväll kanske...? :-) (puss)

Nä nu tror jag att jag hör min säng som ropar efter mig...

Godnatt :-)

2 kommentarer: