måndag 29 augusti 2011

Bra pass.

Idag var det meningen att jag skulle vara gruppledare för 35km/h gruppen på måndagsturen. Typiskt tänkte jag att min måndag är den blötaste måndagen. Men solen tittade försiktigt fram när klockan början närma sig 18.00 och jag gav mig iväg mot torget. Trots ostadigt väder så var vi ganska många som hade samlats. Det blev två grupper idag istället, en 33 km/h och en 37 km/h. Jag valde att köra med de "tuffa" grabbarna i den snabba gruppen. 10 st var vi som trampade iväg. Oj oj vilket pass det blev. Enligt en av grabbarna så hade vi ett snitt på 39 km/h under de 6 milen som vi cyklade. Det gick undan, men vilka bra ben jag hade idag. Det kändes jättebra hela passet. Det är verkligen inte ofta som jag tycker att ett pass känns så bra som det gjorde idag! Skoj. Synd att säsongen snart är slut bara.:-( Imorrn tror jag att det kanske kan bli en liten vilodag. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar