fredag 19 augusti 2011

Tävlingshelg

Snart helg...snart cykeltävling...Hoppas på en bra dag på söndag. Träningarna denna veckan har känts ganska bra faktiskt. Det blev ett hårt pass i tisdags med Team HC, jag sprang intervaller i onsdags och igår var det åter igen ett ganska hårt pass med cykelkompisarna. Igår kändes det faktiskt riktigt bra så jag hoppas att det blir lika bra på söndag..om inte bättre. Men sen vet man sen innan att träning och tävling är absolut inte samma sak. Tävling är både svårt och tufft. På söndag startar vi med herrjuniorerna som gärna sprätter iväg direkt i full fräs. Kommer bli tufft. Det gäller att hänga med i starten direkt. Puh. Men på denna tävling kommer jag att ha fint support vid sidan av. Både mamma o pappa och givetvis Patrik kommer vara där.
Idag hoppas jag att vädergudarna är snälla och låter bli att skicka ner en massa regn när jag slutar jobbet. Tänkte nämligen cykla hem, och jag vill inte bli blöt. Imorrn blir det vila. Ska själv vara support till Patrik som kör tempo imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar