måndag 15 augusti 2011

Helgen

I lördags åkte vi till Brännehylte och körde lite i skogen. Det tog halva dagen, även om cykeltiden bara blev 1 tim 40 min :-) (Hittade givetvis 1 liter kantareller också) Vi hann även med att hitta en geocach och att tvätta min bil. Vi stannade kvar i Brännehylte tills kvällen, för då blev det grillat.

I söndags vart det upp tidigt för att köra landsväg med Team HC. 7 st var vi och det blev en fin runda, med en hel del backar. Roligt med nya vägar. Vi tog söndagsmiddagen på Lilla Krogen och åt oss proppmätta av den goda buffén. Mätta och belåtna tog vi sedan svampkorgen med oss till skogen och plockade lite kantareller. Så nu finns det nog tillräckligt med svamp i frysen..

Idag är det måndag igen och jag börjar redan bli riktigt nervös inför helgens tävling. Banan är inte så snäll så det kommer att bli tufft, och jag som inte heller tycker att min form är vad den borde vara.. Det blir nog vila idag, lite hårdare pass tis, ons och tors och sen tänkte jag köra några lugna varv på GM banan på fredag. Lördag är det tempo så då ska jag stå vid sidan av och heja på Patrik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar