söndag 26 april 2009

Trött...

och helt proppmätt i magen efter allt naturgodis som jag har vräkt i mig idag....men mums vad gott..choklad och nötter är inte helt fel... :-)
Söndag kväll igen då...men nu är det en kort vecka som kommer..härligt...tre dagar det är lite lagom det...
Vad har hänt denna helgen då..?? Ja..Fredagen startade med en morgonpromenad på 45 min i vanlig ordning...sen slutade jag vid 4 tiden och åkte direkt in till värnamo för lite styrketräning.. Rygg, biceps och mage...ett bra pass på 50 min blev det...träningsvärk i både biceps och rygg dagen efter...precis som det ska vara..sen var det storhandel på kvantum...och efter det blev vi bjudna på grill inne hos grannen....helt perfekt att få maten serverad på en fredagkväll efter träning..och gott och trevligt var det... :-)
Även lördagen startade med en morgonpromenad på 55 min...sen blev det bullbak...provade ett recept på lätta kanelbullar...ett recept från nlife.se, tyvärr blev det lite för mycket mjöl i, så dom blev lite torra...men men...man får väl doppa dom i kaffet... ;-) men nlife har hur många bra och goda recept som helst...har provat en del och allt har blivit kanonbra och gott...förutom bullarna nu då...men det var ju mitt fel..
Staffan åkte ner till skåneland på lördag förmiddag för att leka lite cowboysare... haha...så själv blev jag hemma.. Cyklade hem till mamma och pappa på kvällen för att grilla lite...och fick efter en trevlig kväll skjuts hem av mamma..
Pga att cykeln blev kvar i brännehylte så bestämde jag mig för att morgonpromenaden på söndan fick gå dit...så efter en promenad på 76 min så var det frukost hemma hos mamma och pappa och sen cyklade jag nöjt hem igen... När jag kom hem satte jag mig ute i värmen och pluggade lite...sen gjorde jag lite mat och sen var det dags att ta sig in till värnamo för träning igen....ett pass på 30 min för axlarna och sen ett spinningpass på 45 min.. så nu ska jag erkänna att jag är ganska så trött så snart blir det nog sängdags...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar