torsdag 23 april 2009

Snart helg...

Skönt...helgen närmar sig...längtar en massa...vill vara ledig nu när det är så fint och härligt väder.
Sitter och ska försöka skriva lite med en väldigt kelig kisse...jobbigt...fast mysig är hon såklart....min söta lilla puma...



Torsdagar betyder löpning...1 mil blev det...gick lite saktare än vanligt idag..48 min 27 sek :-( men mina vader är inte helt okej...känns inte bra... blir så "trött" i dom nästan direkt..lite massage hade nog varit behövligt...

Tycker även att det går lite sisådär med kosten...får ingen riktig ordning på det hela...måste planera måltiderna och sen inte fuska...var så duktig innan men har kommit ur det nu...äter ändå ganska okej men bättre kan man... :-) snart sommar ju...hihi...

Imorrn är det dags att beställa nytt protein...är rikigt sugen på att prova dalblads lakrits/citron...spännande...sen måste jag beställa några swebar oxå...dom är ju så goda ;-)



Har idag gjort tonfiskburgare som jag ska ha till lunch imorrn, skyndar mig nog hem på lunchen så kan man sitta ute och njuta lite av solen oxå...hihi...det är skönt att få komma ifrån jobbet...få lite miljöombyte...kan behövas ibland...

Dags att hoppa i säng nu...ska upp vid halv 6 imorrn, den härliga morgonpromenaden väntar.. :-)
Natti natti...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar