söndag 19 april 2009

Söndag kväll....

och jag är riktigt hungrig...ska bli gott med mat snart.
Har precis gjort färdigt matlådorna för måndag och tisdag..och mixat ihop halva veckans kesella och hallon...mums....smidigt när allt är färdigt...det är bara att äta :-)

Ikväll var det träning igen...30 min axlar...som gick kanonbra...plus ett spinning pass på 45 min som gick ännu bättre...det var riktigt roligt idag. Det var många snabba låtar på spinningen och riktigt bra musik...då trivs Mia.. :-) då är det järnet som gäller....härligt...
Men vi var inte många på passet....endast sex stycken...märks att det är vår och bättre väder...då blir det mindre folk på passen och även i gymmet...men det gör inget...det betyder bara att det går snabbare och smidigare att träna för mig... ;-)

Då var det måndag imorrn...igen...Men nu jobbar vi bara en och en halv vecka till sen är det långledigt igen...skönt...men antar att ledigheten kommer att gå till att plugga..men det ska såklart bli skönt ändå...

Nä nu måste min mage få lite mat....

Hejsvejs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar