måndag 27 april 2009

Kaffe...

Ja nu har jag druckit en massa kaffe och bara suttit framför datorn....min planer idag var att komma hem från jobbet....springa, fixa mat tills imorrn och sen röja och plocka iordning lite här hemma..men det blev inte alls som jag tänkt mig...som vanligt...
Därför blir det bara ett litet snabbt inlägg här idag...så jag hinner göra någon nytta hemma oxå...=)
En löparrunda blev det idag...hade tänkt mig lite intervall träning...började med 2,5 km uppvärmning...sen blev det endast 4x500 m idag...benen kändes riktigt stumma och trötta idag...så jag struntade i intervallerna och körde istället 4 km lugn löpning....så det blev ändå ett pass på ungefär 45 min idag...

Idag har min bil blivit ännu finare... :-) Staffan har tonat rutorna på den...riktigt bra blev det.....jag är väldigt nöjd...det var det lilla som saknades...

Nä nu ska jag sätta igång och få lite ordnat idag iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar