onsdag 22 april 2009

Stackars lillebror...

Fick idag reda på att min kära lillebror skadade sitt knä ganska allvarligt igår på hans fotbollsträning... :-( fastnade med skon i gräset och vred till...aj aj...riktigt ont gjorde det tydligen...och gör det fortfarande...men det är ju inte så konstigt...usch jag hoppas det inte är något jätteallvarligt utan att det snart bli bra igen...lider med honom...fotbollsäsongen har ju precis bara börjat...





Igår var det först en morgonpromenix och senare på kvällen var det ben, rumpa och mage på schemat...snabbt och smidigt gick det...inte mycket folk alls så det vara bara att köra på... :-) träningsvärk i baksida lår idag...så nytta gjorde det oxå.. ;-)
Idag har jag tränat bröst och triceps...börjar få kontakt på bröst övningarna nu...känns bra..har varit lite si och så med det innan....triceps är nog en av favoriterna att träna...blev även ett spinningpass idag...45 min....intervaller...Tråkigt nog så har mina vader börjat tjura...är ofta trött och har ont i dom...ibland är det väldigt nära att jag får kramp oxå...tråkigt..man vågar inte ta i som man vill på spinningen är så rädd för att få kramp... :-( Har fått råd att både dricka och stretcha mer...få väl försöka med det och se om det hjälper...förhoppningsvis...

Igår var jag även hos veterinären med två av mina tre kissemissar... dags för vaccination igen...men kom även hem med bantarmat för katt...haha...min panter var lite för tjock så hon måste sättas på diet...så nu har jag en katt som ska ha specialmat...roligt...undra hur detta ska gå...fast det ska vi nog klara...spännande att se...


Snart har även denna veckan gått...torsdag imorrn...skönt...ska tydligen bli väldigt fint väder i helgen oxå...hoppas det stämmer...

Nu väntar sängen och min nya fitness tidning som kom i brevlådan igår...härligt...



Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar