söndag 19 april 2009

Helgen...



Det blev en morgonpromenad50 min igår och en på 40 min idag...skönt...det är så gott med frukost när man kommer tillbaks...

Dagarna går så himlans fort....igår var vi på NC och tränande..rygg biceps och mage....(har träningsvärk i biceps idag... :-) )
Sen åkte vi till blomsterlandet och köpte lite blommor...och efter det var det kvantum och handla mat som gällde...när vi kom hem var klockan halv 3... så hade nästan hela den dagen gått.
På kvällen åkte vi hem till mamsen och papsen...där även brorsan och hans flickvän var...vi grillade gott och senare på kvällen hamnade vi allihopa på streetrace...haha... :-)
Får man erkänna att man tycker streetrace är lite roligt...? Kanske ska ställa upp med min lilla pärla...?? Eller kanske inte....


Denna söndagen ska jag ägna åt att plugga och lite träning såklart.... :-) Hade ju tänkt att sitta ute i solen idag men den har visst svårt för att visa sig...tur det kanske...mer tid till att läsa om muskler...:-)


2 kommentarer:

  1. Välkommen till blogg-världen :-) Kul att läsa lite om ditt liv. Så du har börjat plugga?! Är det en kurs eller helt program.

    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Hihi...tack...roligt att du hittat hit:-) Det är bara en kurs jag läser, på distans. Anatomi och fysiologi...Svårt men intressant :-)
    Kram kram Mia

    SvaraRadera