torsdag 26 juni 2014

Tapaskväll

Jag tar det lite lugnt denna veckan och hoppas på pigga ben till lördag. 
Det är skönt med lite lugnare veckor ibland (nu har jag visserligen haft det stora delar av våren) Då kan man tex unna sig att gå ut och äta en vardagskväll. Som idag, då vi gick upp till Café Snipen och åt tapas. Det var första gången vi var där och det var ingen besvikelse. Riktigt gott. 

Vi tog fyra rätter var plus efterrätt. Jag åt crouqetter, pilgrimsmussla, potatis och friterad halloumi. Till efterrätt blev det lakritspannnacota. 

Imorrn är det fredag igen och då ska jag rulla lite lätt med några enstaka igångdrag för att väcka kroppen. Vädret ser inte så skoj ut så förmodligen blir det på trainern. 

Nu måste jag få min skönhetssömn.
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar