onsdag 4 juni 2014

KM Tempo

Idag hade Anderstorps OK sitt KM i tempo. En lätt kuperad bana med vändpunkt som är ca 18,8 km. Jag kände mig inte jätte sugen men tänkte att det ändå kunde vara bra att köra då jag behöver lite mer "jobbiga" pass till träningskalendern och när det är "tävling" så tar man alltid i lite extra.
Jag cyklade direkt till Anderstorp efter jobbet och fick där min uppvärmning. Loppet gick som vanligt när jag kör tempo, upp och ner i både fart, känsla och tankar. Men när jag insåg att tiden inte skulle bli alltför dålig mot för två år sen när jag körde sist så kändes det ändå bra. Jag får vara nöjd helt enkelt det blev ett bra pass.
Damerna som körde idag. Jag och Sandra.

Topp tre. Patrik 1:a. Pierre 2:a och Cai 3:a. 
Bilderna är ifrån Anderstorps OK:s hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar