fredag 13 juni 2014

Intervaller

Det blev intervaller igår.  Men "bara" backintervaller. Tyckte att det räckte fint.   Körde mina 10 ggr (Patrik och Thomas var med så jag kunde inte fuska). Jag körde varannan sittande och varannan stående. Varierade också med att trampa tungt och att trampa lätt. Ingen av varianterna kändes bättre eller sämre, jag hade lika mycket mjölksyra i låren varje gång och kunde knappt trampa det sista uppför backen. 
Även idag blev det intervaller. Körde mot Klevshult där vägen är rak och platt. På vägen ute blev det stolpspurter och på vägen hem blev det 40/20. Det var medvind på vägen hem så där fick jag trampa på ordentligt. 
Nu känns benen så där skönt trötta. 
Imorrn är en annan dag. Då ska jag till Lessebo och kolla på rally och sen hoppas jag även få till ett löparpass. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar