måndag 17 oktober 2011

1000ingar

Konstigt nog så vaknade jag upp idag utan att känna av gårdagens löpning allt för mycket. Därför bestämde jag mig för att vara med och köra lite intervaller nu ikväll. Vi var fyra stycken som träffades utanför simhallen. Det var jag, Sandra, Torbjörn och Peter. Först började vi med lite lätt uppvärmning innan det var dags att köra igång. 5x1000 m, 1:30 min vila mellan varje intervall och sen lite nedvärmning efter detta. Det är knappt man tror att det är sant men jag har nu haft två löppass på raken utan att få ont i magen efteråt. Jippie! Visserligen har magen varit lite orolig ikväll men absolut inte som det brukar. Så ikväll lyckades jag både att laga mat och tvätta.

Nu ligger jag i soffan med en sovande och spinnande katt på magen. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar