måndag 1 oktober 2012

En helg som försvann

En helg försvinner så fort. Denna gick snabbare än vanligt tycker jag.
I fredags var jag ute en sväng med min MTB. Det var roligt men jag är verkligen helt värdelös på att köra i skogen. Ingen koll och ingen teknik över huvudtaget. I lördags vaknade man till att regnet slog på fönstret. Hade varit skönt att ligga kvar under täcket. Men det blev till att ge sig ut och springa en runda innan vi åkte iväg till Jönköping.
En sväng på A6 och sen ett biobesök. Vi såg Hypnotisören. Den var absolut sevärd. Böckerna är ju också riktigt bra. Kan rekommenderas.
Igår hade min lillebror kalas för han fyllde 25 år. Han har bestämt sig för att köra Cykelvasan nästa år så han fick en ny cykel av oss.
Riktigt roligt att han är sugen på att prova på cyklingen. Det betyder också att vi kan träna ihop. Det gillar jag!
Han verkade nöjd så jag hoppas på uppehåll någon dag nu i veckan så vi kan ut och prova.

1 kommentar:

  1. Vill du träna teknik så kan ja rekommendera enduroslinga uppe vid motorcross banan vid stomsjö...

    SvaraRadera