fredag 28 september 2012

ett roligt pass

Just nu är jag i en liten mellanperiod när det handlar om träning. Inte alltid så sugen på att cykla och absolut inte några hårda pass. Därför har det mestadels blivit lite löpning och lugna cykelpass själv det senaste.
Igår däremot åkte jag ner till torget. Det var ok väder och jag tyckte det skulle vara kul med lite träningssällskap. Det var ingen stor skara med cyklister på torget. Det blev jag, Thomas och Jimmy. 
 Blev ett riktigt trevligt pass. Körde vår "chaparralrunda" som den kallas. Började med vägen ut mot Hillerstorp. Körde ett led tills vi svängde in på Chaparralvägen. Gick hur fint som helst. Kände mig konstigt nog ganska stark. (med tanke på träningen de senaste veckorna så borde jag inte känt så).
När vi svängt av så ville Jimmy köra lite intervaller så vi började med ett igångdrag direkt efter svängen. Sen blev det körning i en backe och sen körde vi även två sittande "igångdrag". Efter och mellan intervallerna körde vi lugnt prattempo. Ett trevligt och bra pass och vi anlände till Värnamo lagom tills mörkret kom. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar