måndag 15 oktober 2012

Hösttrött

Jag har verkligen kommit in i en period där jag varken har lust eller ork till att göra något. Vill helst bara vara hemma i soffan. Får inte till några bra träningspass heller. Nu är det visserligen meningen att jag ska ta det lite som det kommer och träna det jag känner för men det är tråkigt när man inte har någon lust. 
Igår var vi på Nordic Club och köpte oss ett halvårskort så nu kanske det blir lite lättare att träna när det regnar och är mörkt ute. 
Jag har bara haft tunga och riktigt sega pass det sista. Ont i knäna och på framsida lår. Kan kanske bero på att jag har börjat springa och köra mer MTB än tidigare. 
Det har iaf varit en trevlig helg. Väldigt lite träning men den har innehållit, god mat med vänner, föreläsning med Henrik Fexeus, 25-årsfest, och säsongens första spinningpass.
Igår gjorde vi även god mat hemma. Hittade ett recept på paella i reklambladet från Kvantum. Jättegott blev det. Den innehöll kyckling, chorizo, zucchini, tomat och en massa mer gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar