fredag 23 september 2011

Restaurangbesök

Igår var jag på en jätttrevlig middag ihop med Ingrid och våra 6 säljare från jobbet. Vi var i Jönköping på Twin City och åt en supergod pepparstek och drack gott rött vin till det. Vi skrattade nog i stort sett hela kvällen, från det vi kom till det vi gick hem. Det var verkligen en lyckad kväll. Kul att umgås lite utanför jobbet. Det blir lite annan stämning då. Jag tillbringade sedan natten i Jönköpning på en madrass på golvet hemma hos Ingrid. Alltid lika roligt att umgås med henne! Ska faktiskt sluta jobbet kl 13 idag och åka upp till henne idag igen. Vi ska gå på stan och mysa lite. Hoppas på att hitta lite kläder som jag kan ha på mig på bröllopet som jag och Patrik ska gå på imorrn. Patrik ska vara bestman så det blir lite extra speciellt.

Denna veckan har varit riktigt fullspäckad och helgen blir inte lugnare. Idag ska jag som sagt upp till jönköping, imorrn är det bröllop och på söndag måste jag städa min gamla lägenhet. Full rulle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar