fredag 16 september 2011

Flytt

Idag vaknade vi upp i den nya lägenheten. Mysigt. Vi kommer att måla om ett rum och tapetsera lite garderobsdörrar. Det kommer nog att bli superbra. Det känns riktigt bra iaf. Problemet är att jag vill att allt ska hända på en gång, nu direkt! Men tiden räcker inte riktigt till. Jag får nog smita hem lite tidigare ifrån jobbet idag så att jag hinner greja lite där hemma innan vi åker och hämta vår nya familjemedlem..och nej, det är ingen cykel denna gången ;-)

Underbart väder idag! Tur att jag har med cykeln till jobbet så att jag kan trampa hemåt sen. Hinner inte träna så mycket nu i allt flyttstök så att cykla hem ifrån jobbet idag känns som en bra idé.

2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt med större lya! :) Och ny familjemedlem? Bild! Snarast! Ps. Jag kommer till Småland på fredag den 23 någon gång på förmiddagen. Skulle kanske kunna gå på mossen på söndag då eventuellt, men vet inte säkert än. Erik följer nog med i så fall också! Kan du/ni då? Tjipp!

    SvaraRadera
  2. Ja vad trevligt, det låter som en bra idé! Jag tror nog att det skulle funka. Vi får höras om det nästa helg. :-)

    SvaraRadera