tisdag 6 september 2011

Filminspelning

Denna veckan håller dom på och spelar in nästa års reklamfilm på chappis så idag har jag och Tesa fått prova på skådespelaryrket. Inget att rekommendera dock, om inte man tycker att det är okej att vänta och vänta och vänta och sen göra om samma sak 100 gånger. Men jag måste ändå säga att det var roligt att få prova på det och att få se hur det går till. Tesa var med hela dagen medans jag var med hela eftermiddagen. Jag som har en massa att göra på jobbet nu innan jag ska vara LEEEDIG, men jag får börja tidigare imorrn så kanske det hinner bli lite renare på skrivbordet. Det harvarit en stressig dag idag och det kommer förmodligen att bli lika stressigt imorrn. Mycket vi ska hinna med innan vi åker. Vi har ju inte ens börjat att packa än. Bäst att sova nu så man kommer upp i tid imorrn. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar