torsdag 29 september 2011

Äntligen bara en lägenhet.

Här ekar det tomt minsann. Det har varit fullt upp även denna veckan. Men nu börjar det att lugna ner sig lite. Helgen som kommer ska ägnas åt cykling och fixande i lägenheten. Ska bli så skönt att få vara hemma och greja lite.

Förra helgen försvann fortare än man hann blinka. Bröllop på lördagen, jättefint och trevligt var det. Patrik skötte sig utmärkt som bestman...både i kyrkan under middagen :-)

Hela söndagen gick sedan åt till att städa den gamla lägenheten. I måndags var vi i Ullared en sväng. Jag skulle dit och äntligen skaffa mig ett par glasögon, så nu ser jag riktigt bra när jag kör bil! Det blev givetvis även en sväng i det stora kända varuhuset. Tisdag återigen lite städning i lägenheten, här hann vi även med ett litet pass på racern. Underbart. Igår åkte jag och mamma till Jönköping, vi hann med en liten sväng på både A6 och Ikea. Som sagt det ska bli riktigt skönt att få vara hemma och fixa lite, idag på morgonen lämnade jag över nycklarna så nu har vi bara en lägenhet att bry oss om.

Imorrn fyller min kära lillebror år så det blir att åka till honom imorrn kväll, det ryktas om smörgåstårta från väldigt säkra källor :-)

Nu när man känner att allt börjar lugna ner sig så känner man även att träningslusten börjar göra sig påmind ordentligt. Men på måndag är det dags igen. Då har vi haft 3 veckor med väldigt väldigt lite träning. En liten viloperiod helt enkelt. Bra för kroppen så nu känner man sig redo för vinterträningen!

1 kommentar: