söndag 4 oktober 2009

Träningsschema

Har nyss kommit hem från gymmet. Det blev lite lätt styrka för benen och sen 45 min spinning. Imorrn börjar jag med mitt nya schema. Det är ganska likt mitt förra men nu har jag tänkt att köra detta fram till december/jul. Sen blir det mer fokus på spinning/löpning.
Så här kommer det att se ut nu:

Måndag:
Rygg, Biceps & Mage

Tisdag:
Spinning 60 min

Onsdag:
Bröst & Triceps
Spinning 45 min

Torsdag:
Löpning (minst 45 min)

Fredag:
Ben, Rumpa & Mage

Lördag:
Vila el. promenad ev.lätt löpning

Söndag:
Axlar
Spinning 45 min

Ska bli skönt att få lite ordning på träningen nu. Man behöver ett schema att följa annars blir det lätt att man bara kör det som man känner för just den dagen.

Men nu är det bara att köra hårt ! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar