måndag 19 oktober 2009

Helgen

I fredags blev det träning på gymmet...ben vader och mage..
Det är nog ingen bra idé att träna dom musklerna på en fredag då jag oftast är väldigt trött och seg. Få se om jag ändrar lite i schemat. Kör nog likadant denna månaden ut iaf.
På kvällen gjorde vi pizza hemma..supergott var det ;-)
I lördags blev det äntligen av att jag tvättade min bil. Vi bytte även däck på min cykel och lagade punka på Staffans, sen bestämde jag mig för att lägga ut min cykel på blocket. Så nu är den till salu. Jag hoppas att jag blir av med den ganska fort, så jag kan beställa min nya snart :-) Men det är ju tyvärr ingen cykelsäsong nu så den kanske är lite svår såld..vi får se. På eftermiddan kom Tesa en sväng och hälsade på så då blev det att vi gick en liten sväng.
Lördagskvällen var lugn och skön och tillbringades i soffan ;-)
Igår var vi i Jönköping en snabbis. A6 såklart, och det går ju inte att åka någonstans utan att köpa något :-) Så ett par leggings (byxor) och en tröja bidde det..På eftermiddagen stod det spinning på schemat, och det märktes att kosten inte hade varit som den borde under helgen. Riktigt jobbigt var det. Men där får man bevis på hur viktig kosten är.

Nu får vi se hur denna veckan kommer att bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar