tisdag 13 oktober 2009

Team High Chaparral :-)

Har tyvärr inte haft varken tid eller lust att blogga. Men det man gör är samma som vanligt...jobbar, tränar, äter och sover...Ja min kurs började i måndags så jag pluggar ju lite oxå :-)Diskuterar just nu vad som är bra matvanor och vad som är näringsrik mat.
Jag funderar oxå på hur jag ska lägga upp min träning egentligen. Det är ju klart med göteborgsvarvet där är jag anmäld sen har vi då vätternrundan.
Har pratat med Keith om det på jobbet och är nu helt plötsligt med i hans ena grupp.
teamhighchaparral.se
Dom har en grupp som har som mål att cykla på 8 tim. Sen har dom nu en grupp som har som mål att cykla på 9-10 tim. I den senaste har då lilla jag hamnat :-) Så mycket träning ska det bli.
Men sova måste man oxå gör och det är precis vad jag har tänkt att göra nu...

Natti natti

2 kommentarer:

  1. Imorgon ringer jag till Nordic club för att kolla upp lite frågor som jag har. Börjar där i så fall i November =)

    Det du pluggar kan du ju hjälpa mig med sen, hihi
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja vad roligt :-) tycker jag absolut att du ska göra!

    SvaraRadera