måndag 26 oktober 2009

Ny bil :-)


I fredags blev det lite styrketräning för benen...kändes riktigt bra och kunde lasta på lite mer vikter än vanligt. Så långt var det bra..men sen fick det följa med två pizzor hem som jag och staffan vräkte i oss...mums...
Staffan åkte sen upp till Huskvarna för att rocka loss till Mustasch och jag hade en lugn hemma kväll och tittade på Johan Falk.
På lördag morgon vaknade jag upp med en härlig nackspärr. Skulle med Kajsa in till gymmet för ett spinning pass så det var bara att kravla sig upp ur sängen med huvudet på sne. Gicka ganska bra faktiskt..
När jag kom hem igen och ätit min andra frukost så fick jag och Staffan för oss att åka till Kungsbacka och Freeport. En masssa outletbutiker. Man kan faktiskt shoppa med nackspärr...fast inte lika roligt som vanligt kanske. Det blev iaf en tröja och ett par nike mysbyxor. Staffan hittade en Peak Performannce tröja och två par träningsbyxor. Så lite kom vi hem med iaf. Men det är roligt att bara komma iväg en sväng...och en mysig fika blev det såklart oxå.
I söndags var vi bjudna på mat hos svärmor. Så upp till Jönköping och äta god kyckling och sen lite blåbärspaj till efterrätt...helt perfekt. Sen blev det bråttom hem för det var såklart spinning på schemat. Men jag hann det oxå.

Nu var det en ny vecka igen och jag har fortfarande lite ont i nacken men det börjar bli bättre. Idag blev det styrketräning för rygg, biceps och lite mage.
Sen visade jag min cykel för en tjej på gymmet som till 99 % säkerhet kommer att köpa den. Så imorrn ringer jag till Öster cykel och beställer min nya :-)
Efter gymmet åkte vi förbi Svenstigs för att titta på en fin fin bil. En R8...ojoj..det var så man dreglade på fönstret. Vill ha....synd att man inte hade 1.6 miljoner på kontot..men det är väl bara att börja spara...inga problem.






Nu ska jag plugga lite innan det är dags att sova...vi ska skriva kostdagbok nu som vi sen ska skriva in ett program på datorn som räknar ut hur mycket av
allt vi får i oss..ska bli roligt...

Natti natti

2 kommentarer: