tisdag 22 april 2014

Vila

Den här veckan kommer mina ben att få vila en hel del. Om det är bra eller dåligt får vi se. Det känns inte okej när jag cyklar så något måste jag prova. Det kommer att bli vila i dagarna tre nu. 
På fredag kommer jag att köra lite lugnt och endast köra någon enstaka pulshöjare. 
Idag har jag även varit och fått massage. Det var välbehövligt. Hon plockade fram lasern som fick jobba lite och sen vi avslutade med stretch. Får se om det ger några märkbara resultat. Det var skönt i vilket fall som helst och jag tyckte att hon var riktigt bra. 
Om det är någon som kört Vätternrundan och stannat för massage i Hjo så kan det vara denna dam som masserat, hon brukar hålla till där och massera trötta kroppar som är på väg runt den där sjön. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar