fredag 11 april 2014

Helg igen!

Till helgen är det säsongspremiär i Sverige. Inte för mig, men för många andra. Jag och Patrik står över denna helgen då vi båda inte riktigt känner oss redo. Sen har vi även städdag med föreningen på lördag så vi väntar och kommer eventuellt att köra nere i Barsebäck om två veckor.
Däremot kommer vi att städa fort som bara den på lördag för att hinna åka upp och titta lite på när Värnamokillarna kör i Habo. Jag tror att dem kommer att bli 6-7 stycken så det blir kul att se.
Sen blir det givetvis en sväng till A6 också, när vi ändå är där uppåt lixom.
På söndag är det Östgötaloppet, som förra året var min bästa tävling. Allt kändes bra och jag kände mig stark, sen räckte inte krafterna riktigt till slutet men en andra plats var jag väldigt nöjd med.+

Det var då det, i år är det andra förutsättningar och jag kan inte påstå att jag satsar lika hårt men tävlingar kommer det att bli. Sen vet man aldrig hur det kommer att kännas en bit in i säsongen.
Idag hoppas jag att regnet utanför fönstret kommer att upphöra framåt eftermiddagen så jag kan cykla mina mil utan att bli allt för blöt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar