fredag 4 april 2014

Fredag!

Äntligen var den underbara fredagen här, och inte vilket fredag som helst. Denna eftermiddag/kväll skulle jag få tillbringa med min lillebrorsa. 
Tyvärr träffas vi allt för sällan trots att avståndet mellan oss endast är 15 min. Det är tråkigt att dagarna och veckorna går så fort och att man aldrig känner att man har en liten stund över. Familjen är trots allt viktigast för mig. 
Men idag hade vi bestämt träff. Vi åkte iväg till Växjö och spelade Squash, så nu är jag riktigt trött i min högra arm. Men det var riktigt roligt. Trots att vi egentligen bara slog till varandra utan att kunna speciellt många regler. Detta är absolut något jag skulle vilja göra igen och lära mig mer om. 


Efter en timme var vi både trötta och hungriga så vi åkte in till stan och käkade gott på Stars and Stripes. Trevligt ställe. 
Hemma i Värnamo avslutade vi sedan kvällen med en milkshake på McDonalds. 

Nu väntar jag på att min bättre hälft ska komma hem efter sin tripp i Belgien. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar