onsdag 16 april 2014

Snart påsk!

Det är mycket just nu. 

Mycket för mitt lilla huvud på jobbet.
Mycket med träning, tävling och en kropp som inte samarbetar med mig på cykeln. 
Mycket med resor och farande hit och dit.
Mycket med hem och trädgård.

Men det är mycket roligt med allt också. 

Det är bra att få vara själv på jobbet. Man lär sig mycket. 
Det är trots allt kul med träning med grabbarna.(Trots att dom var alldeles för starka för mig idag.)

Det är kul att det snart är dags för tävling igen. 
Det ska bli mysigt att åka till Helsingborg och Helsingör med mitt hjärta. Det ska blir roligt att åka till London med mina fina vänner. Det ska bli intressant med mässa i Hannover. Det ska bli skönt med spa med arbetskompisarna. 
Det är kul att fixa trädgården och göra den vårfin. 

Puh, skönt att det snart är påskledigt. Då ska jag cykla, fika i solsken och greja i trädgården. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar