lördag 26 april 2014

Gnosjötrampen

Vilket härligt väder vi har! En strålande stor sol som lyser på oss. Fantastiskt. 
Idag har jag kört Gnosjötrampen. Ett motionslopp där man kan välja att köra 16 km, 50 km eller 80 km. Förra året körde jag och mamsen 50 km i år följde jag med grabbarna och körde 80 km. Behövde ett fartpass och det fick jag. Jag hade inte de bästa benen men det kändes ändå bättre än vad det gjort på länge så jag hoppas nu att mina vilodagar har gjort gott för benen och att det nu bara kan bli bättre. 

Imorrn är det tävlingspremiär för min del den här säsongen. Hoppas på ett roligt race. 19 tjejer är vi och startar 10.20 så det blir ingen sovmorgon.
Patrik gjorde sin premiär idag då han körde tempot nere i Örestad. 
Nu är det dags att sova så man förhoppningsvis vaknar pigg när klockan ringer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar