söndag 23 februari 2014

Perfekt helg

Vilken helg mina fina vänner har bjudit mig på. Jag åkte upp till Jönköping i fredags och blev först bjuden på soppa och lite "Mia" bubbel. Sen gick vi vidare till Nordic Wellness/Atlantis där vi först tränade och sen bubblade i jacuzzin innan det var det dags för mig att få en helkroppsmassage. Riktigt skönt. Det gjorde visserligen ont i mellanåt men det betyder bara att det var välbehövligt. Jag var tydligen väldigt spänd i ryggen. 
Efter detta gick vi hem till Ingrid igen där det bara var till att sätta sig i soffan och njuta av lite vin, ost och kex. T & I bjöd sedan på riktigt god mat. Det var mat som var valt speciellt efter vad jag gillar. Oxfile, rotfruktsgratäng och bearnaisesås. Så gott! Och då ska vi inte prata om efterrätten. Chokladfondant, glass och jordgubbar. Mums! 
Mys hela kvällen lång! 
Lördagen spenderade vi sedan på stan med lite shopping. En helt fantastisk start på helgen! 

30 st underbart fina rosor från finaste vännerna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar