lördag 12 januari 2013

Lördag

Varje lördag efter ett distanspass så är det alltid lika skönt att lägga i sig soffan och vila en stund. För att denna lördag slippa det dåliga samvetet som jag brukar ha för att det alltid finns en massa annat jag borde göra istället för att ligga på soffan, så försökte jag att vara lite smart. Jag ägnade fredagskvällen till att städa iordning lägenheten, iaf tillräckligt för att slippa det där dåliga samvetet.
Och som jag sov idag, efter nästan 4 timmars cykling så somnade jag gott i soffan och sov i 1,5 tim. Det var skönt. Känner mig redan trött igen så jag kommer säkert att somna gott ikväll också.
Annars var det en bra runda idag, fina vägar och tiden flög iväg. Lite trött i benen i slutet på de sista grusvägarna bara. Imorrn väntar söndagsrundan. 2-3 timmar med Patrik och Thomas. Lugnt, fint och trevligt. Som en söndagsrunda ska vara.

Mestadels rena och fina vägar idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar