tisdag 22 januari 2013

Inte som jag tänkt mig.

Kyla, snö, kalla vindar och lite krasslig i halsen gjorde att jag beslutade mig för att träna inomhus igår.
Planen var intervaller på löpbandet och bålträning. Jag visste att det kunde vara mycket folk på gymmet så plan nr 2 var att köra intervaller i roddmaskinen. Det fick bli plan nr 2.
Alla löpbanden var upptagna och det var mycket folk i gymmet. Gick till roddmaskinen och började värma upp. Körde sen 5 st x500 m. Vågade inte köra mer sen för rodd är inget jag är van vid så jag förstod att det skulle kännas i kroppen som idag.
Hoppades på att det skulle finnas något ledigt löpband så jag kunde fortsätta med några intervaller till men icke. Fortfarande fullt. Jag körde då min bålträning och hoppades på bättre tur efter det. Men nej, det var tydligen inte meningen att jag skulle springa. Hoppade istället upp på spinningcykeln och avslutade passet med några 10 sek spurter. Så det blev faktiskt ett godkänt pass ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar