fredag 25 november 2011

Startar med fredagsmys

Ja idag vaknade jag av ett högt spinnande ljud. Då var det Tuffis som hade lagt sig uppe på min kudde. Mysigt! Hon är så söt! Fredagsmys!
Känns lite bättre idag. Jag tycker inte riktigt om när mina träningsplaner inte blir som jag vill eller när det är osäkert hur träningen resten av veckan ska bli. Då kan jag få lite smått panik. Men om man då tänker om lite så brukar man få till det ändå. Helgen blir inte riktigt som jag skulle vilja men så är det ibland. Det är ju fortfarande långt kvar tills tävlingssäsong så än behöver jag ju faktiskt inte få panik. Så vi börjar denna helgen med en vilodag, för idag ska jag baka lussekatter!
Jag är lite stolt över mig själv som har klarat alla dagar denna veckan utan att äta varken godis, snacks eller fika. Det är väldigt bra för att vara mig. Men idag ska jag minsann smaska i mig en eller kanske till och med två lussekatter!

Det är ju faktiskt FREDAG!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar