lördag 5 november 2011

Långpass.



Igår var jag i Marieholm och firade Emma och Malin som fyllde 25 år. Vi var nog ungefär 12 tjejer som fick god mat, badade tunna och skrattade gott. Tjejerna åkte sedan vidare till Harrys medan jag istället åkte hem. Skulle upp idag och köra långpass med resten av gänget. Jag tog det lugnt och drack bara nåt enstaka glas vin, men jag kom dock inte i säng förrens 01.30, tur att träningen började 10 idag.
Men oj vad jag fick slita stundvis idag. Backigt och sugande grusvägar. Tyckte det var skönt varje gång vi kom ut på asfalten. Efter tre timmar skulle vi fika i Skillingaryd, äntligen! Men det var stängt! Yes, vad glad man blev. Jahapp 20 minuters till slitande innan fikat. Men vad gott det smakade med en kall pepsi i Klevshult. Fyra timmar och nästan 12 mil senare var vi hemma igen. Nöjda och trötta i benen. Ett bra men jobbigt pass som förhoppningsvis kommer att göra mig stark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar