söndag 6 november 2011

En super vecka.

Kan börja med att berätta om nåt väldigt intressant för er..om min träningsvecka. Det har blivit ganska många och hårda pass. Vanligast är att vi tränar ungefär 6 pass/vecka, vilket vi också har gjort denna veckan. Däremot har det blivit lite längre pass.

1 pass löpning (intervaller) ca 70 min. (mån)

2 pass MTB ca 202 min. (tis & tors)

1 pass styrketräning ca 90 min. (ons)

2 pass cross ca 355 min. (lörs & sön)

Vilket blir ungefär 12 timmars träning. Känns riktigt bra att få till en sån här vecka. Men jag har fått slita på helgens pass. Trött i benen. Nästa vecka kanske får bli lite lugnare.


Efter dagens pass åkte jag, Patrik och Tuffis hem till Brännehylte. Där tvättade jag min bil och även mammas och pappas. Sen fick vi även en god söndagsmiddag med goda mufffins till efterätt. På hemvägen åkte vi förbi kyrkogården och tittade till Farfar, farmor och faster Anita. Det lyste så fint hos dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar