fredag 8 juli 2011

Sista dagen på jobbet

I onsdags vid lunch flög det helt plötsligt på mig någon slags förkylning. Fick ont i halsen och huvudvärk. Typiskt, nu lagom till semestern. Blev ingen sommarfest för mig igår och ingen träning på två dagar nu, egentligen tre dagar för man kan ju knappast räkna med 1,3 mil som jag körde i onsdags..Jag hoppas verkligen att det är bättre tills imorrn, då vi ska cykla ner till Mellbystrand. Annars får jag slänga upp cykeln på taket och ta bilen ner istället. Men det vill jag helst inte..

Idag blir det till att sluta lite tidigare på jobbet och åka hem och packa. Har inte orkat göra det innan så sista dagen är det dags att börja :-) Plocka väl ner alla sommarkläder som jag hittar för jag hoppas verkligen på två fina veckor nere vid kusten nu..(+alla träningskläder givetvis :-)) Jag hoppas på så fint väder så att man kan ta med sig en flaska vin och sitta nere vid havet och mysa på kvällen.

Dags att försöka bli av med det sista på jobbet nu innan det är dags för 4 veckors ledighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar