måndag 18 juli 2011

Dagarna går...


Äntligen är halsen bra. Det tog bara 12 dagar. Körde ett lite längre cykelpass idag än tidigare och jag känner att jag måste träna på ordentligt denna veckan. Det kändes inte riktigt som det borde. Tävlingsdags till helgen så nu blir det träna träna träna som gäller. På lördag blir det 66 km linjelopp och på söndag 32 km (tror jag) GP lopp. Söndagens tävling har jag tänkt som ett prova på lopp, är lite osäker på om GP är något för mig.
Här nere i Mellby går dagarna fort som bara den. I torsdags fyllde pappa år, i lördags var vi på dop nere i Bjärred, (jättefint dop och gott fika efteråt), idag har vi cyklat en runda och nu ikväll åkte vi en sväng in till Båstad och tittade på fina båtar i hamnen. Idag har vi äntligen haft en dag med fint väder. Hoppas på sol imorrn också!

1 kommentar:

  1. Lycka till i helg med tävlingarna, håller tummarn för er..

    SvaraRadera