onsdag 6 juli 2011

Semesterlängtan.

Det blev ingen cykling med gänget i söndags. Patrik cyklade iväg men jag bestämde mig för att köra backarna i stan istället. Fick till ett ganska bra pass. Det är inte roligt att slita sig upp för backarna men träningen behövs.

Eftermiddagen och kvällen spenderades i Göteborg, det vankades konsert och hela stan var full med mestadels svartklädda, långhåriga och tatuerade killar. Metallica stod på scenen och det var en riktigt bra konsert. Vilken stämning. Fantastiskt! Denna lilla utflykt resulterade i att vi kom i säng 4.00. Jag började visserligen jobba lite senare dagen efter men jag kan lova att jag var riktigt trött.

Denna veckan flyger förbi som alla andra. Snart kommer den efterlängtade semestern. Imorrn är det sommarfest och på fredag ska det packas för på lördag cyklar jag och Patrik ner till Mellbystrand, pappa kör motorcykel och mamma tar bilen :-) 2 veckor på kusten! Ska bli riktigt skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar