torsdag 27 maj 2010

Mörkt..

Jag har ju helt missat att berätta den stora nyheten att jag har färgat håret:-) Mörkbrunt väääldigt mörkbrunt, men jag trivs faktiskt med färgen.

I tisdags var det träning med Team HC. Vi cyklade ut till Ya flygplats och körde intervaller. Faktiskt riktigt roligt. Delade in oss i tre grupper och körde belgisk kedja med 4-5 st i varje ungefär, sen var det järnet på en lång raksträcka som gällde. Härlig träning, känns bra. Igår fick det bli en vilodag för ikväll är det åter dags för lite träning med Team HC och imorrn hade jag tänkt att ge mig ut själv på en liten runda, om inte vädret tycker något annat. Som sagt nu är det bara cykling som gäller, kanske att det kan bli något enstaka löparpass för att få lite variation men vill man bli riktigt bra på något så måste man utöva det :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar