onsdag 19 maj 2010

Onsdag

Gårdagens cykling bjöd på backintervaller..Upp och ner ett x antal gånger. Svetten rann som bara den, jag började undra om det regnade ute. Men ett bra och jobbigt pass :-)
Idag hade jag tänkt mig en liten löparrunda, får se hur långt, det beror lite på hur det känns när jag ger mig ut men runt 13 km får det nog bli. Sen får det bli vilodag både torsdag och fredag. Så får man hoppas att man är pigg på lördag i Göteborg. Blir lite nervös när jag tänker på det, har som längst sprungit 15 km, och det var ett tag sen. Fast runt kommer man väl alltid, men det är klart, man vill ha en någorlunda bra tid också.
Annars kommer nog kvällen bara att bestå av plockande i lägenheten, diska och fixa matlådor och sånt där tråkigt ;-)
Snart helg igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar